top of page

Vill du också vara en av de 78% som säljer bäst?


När jag träffar VD, chefer och entreprenörer så kommer alltid frågan upp om hur ett personligt varumärke skulle kunna stärka businessen? I den här artikeln är min avsikt att belysa den frågan och ge svar på varför du ska arbeta strategiskt med ditt personliga varumärke för att öka din försäljning och spara tid. En säljkår som använder sociala medier som en del av sin säljteknik säljer 78% mer än sina kollegor (Forbes). Leadsgenerering via de anställdas aktiviteter på sociala media konverterar sju gånger oftare än företagets sociala media aktiviteter (IBM). Dessutom får inlägg som anställda har publicerat 561% större räckvidd än det företaget publicerar i sina sociala media kanaler. Intressant, eller hur? Läs artikeln i sin helhet om du också vill bli en 78%:are


 

Jag är varumärkestrategen/arkitekten som företag, ledare och entreprenörer kontaktar för att utveckla starka varumärken som gör dem synliga online och som får deras business att växa!

bottom of page